وقف يا اسمر.


حدثتنى عن هواها وحبهــــــــــا
قالت؛ انت كتير حارق قلبها
وبتستحى تقنك وبتخاف الملام :(

وقف يا اسمر..


07‏/02‏/2009

المحاولات الكتابية الاولى



اولا انا مكنتش منكبة علي الكتابة ككتابة ..انا من صغرى بعرف ارسم artist.gif
وكتيرمن استاذات المدارس اللي كنت فيها اشادوا برسمي

لما كبرت وولقيت نفسي بقرأ قصص من مدة طويلة
لقيت في نفسي غاوية الكتابة 11rob.gif
باستحياء طبعا لان الموضوع في اوله كان صعب اوى 08.gif

كتبت وكتبت
حاجات كتير؛ بس اغلب اللي كتبته ميندرجش تحت اى بند لاى فن كتابي معروف angel_not.gif

بس بعد كدة عرفت اكتب امتي وفين وايه ..
شوية بشوية يعني.



النشر بقا
دا كان من سنتين تقريبا وكان اليكتروني
وكان عندى مخزون قصصي كويس ومعقول ويعتبر قصص 11umbup.gif


نجي بقا
للنشر المطبوع 08.gif
كانت مجلة اطفال بتتبع قصر الثقافة عندنا
مجموعة من البنات صغيرات السن بيهوا الكتابة
انضميت للورشة الادبية ايامها,وعرفتهم اني بعرف ارسم
جيت علي هواهم اوى وادولي كل قصصهم ورسمتها للمجلة.. emTE10.gif

نجي لشغلي انا بقا في المجلة
بما اني اكبر بنت فيهم اصلهم
فالاستاذ/ جابر سركيس قالي عايزك تعملي شغل ليكي emTE81_.gif
اكتبي مقالات للمجلة
فكرت وطلعت بمقالين حلويين
واحد عن

- اسطورة ازيس وازوريس
- والتانى عن المتحف المصرى مع صور ليه.



بعدها وبعد طبع المجلة افاجأ ان مليش مقالات خالص w00t.gif
طب راحت فين
اصلي طلعت كتباهم بلغة غريبة علي الاطفال angry.gif

مع انى حاولت ابسط جدااااا 11azy.gif ااااااا
بس للاسف لا حياة لمن تنادى.. sad.gif



ادى القصة من طأطأ لسلامو عليكو. emM14_.gif


زهره 08.gif

ليست هناك تعليقات: